2012年12月25日 星期二

執屋

好日都唔執下屋,一執就掉左好多野,所有兩年以上無用過的物品全部都掉,掉、掉、掉...
就係因為執屋我先至發現原來自己係買左好多野返屋企,買買埋埋好多野都無用過,個d物品包羅萬有...
買野個時多數都係一時衝動,買左之後發現唔岩自己用,但又無唔知點處理,所以放埋左一邊...
今日見到佢再唸下都過左期,終於都可以掉左去,其實我應該檢討一下,買的時候要三思,唸清唸楚...
錢係好辛苦咁先至可以賺到,何必因為一時衝動買買左一d 無必要的物品返屋企,既阻地方,又無所作為。
我要忍手,每次買野前要都要好好咁唸清楚。


今日仲有個好大的任務就係要幫我心愛的pekkle 清白白,佢封塵幾年,唔搞佢由自可,一搞佢就大鑊,pekkle 無左條眉、有d 就無左個咀,好在我平時晝自己條眉日子有功,好不容易我就幫pekkle 畫返一條靚眉。當然係無原裝咁好睇,不過都叫做靚仔返就算啦!至於其他個d 公仔我都唔知點處理,個畫的黃色應該去買d 乜同佢填返d 顏色呢?

沒有留言:

張貼留言