2012年12月14日 星期五

ABC Kitchen

今日係我地CARZY WOMEN CLUB GATHERING,我地去左皇后街市呢個ABC Kitchen食飯,聽聞呢個餐廳成日都FULL,我地都早左成個月book 枱,去到個然好多人,仲有幾個walk in 客想食,可惜所有位都已經被預訂,見佢地好無隱咁離開....

ABC Kitchen的食物唔算好貴,但係地方及環境都係唔係咁理想,話晒個到都係一個街市,地方好細,加上好嘈,如果想靜靜地坐起度傾計真係好難,我地只係想傾下計,但係無論幾大聲都聽到大家講乜,所以我地食完之後都好快就走左!

世界其實彷彿好似好大,但係今日起同一個地方竟然比我遇上chirs & 佢女友,要起好多因為素下先至可以偶然地遇上chris,真係感覺到好有緣,不過chris 比迪迪搞到佢有少少尷尬囉,chris 真係一個好年青的ar sir,所以大家見到佢都讚嘆佢好後生,所以佢咪勁尷尬囉!

今晚食到最好味的食物就係個帶子湯同埋D 甜品,其他的食物就普通啦!鴨胸就煮得太熟所以好"鞋",其他不過不失,如果要早一個月book 呢個地方食飯,我自己就唔會去囉,因為實在係太嘈都唔方便傾計!


帶子忌廉湯

羊奶芝士沙律

炸蟹餅

鴨胸

西班牙烤乳豬

開心果梳乎厘、法式焦糖燉蛋、仲有個款唔記得係乜

沒有留言:

張貼留言