2012年12月21日 星期五

Hello Kitty & Friends Sweet Delight-No.25 My Melody

其實我都唔知今日係開始換聖誕特別版公仔,既然無意中知道左,個心又心大心細咁唔知換唔換好,因為D印花放左起屋企,所以都係唸住返屋企拎返屋印花咭之後落去7-11撞下運氣睇下抽唔抽得中。

點知落到去7-11仲有得換喎,既然同佢有緣咁咪換一隻囉,我個心只係想要My Melody,所以返到屋企好緊張,係咁摸佢估下抽中邊隻,其實個命中率係好高,因為得兩款有50%係中,所以我今次換得比較放心!

經過我一輸摸嚟摸去,我搽到係Melody個頭,為了求證我見個袋有個孔,所從個孔度見到個粉紅色,所以都好肯定,我個抽中左囉!(其實最快係剪開個袋,不過又想保持神祕感)

今次款公仔好靚,不惜太遲先至開始換購,再過多幾日就係聖誕,可以放出嚟應節的時間太短啦,唯有下次再拎佢出嚟做裝飾啦!

IMG_0580

沒有留言:

張貼留言