2012年12月13日 星期四

Hello Kitty & Friends Sweet Delight-No.2 Ahiru No Pekkle

hehehe......我終於都擁有兩隻pekkle 啦,其實唔係我抽中,只係我擔粗粗咁上網見到有人話可以交換,之前我抽大左隻布甸狗,有個人答應同我換點不知唔夠一日佢再覆我話唔換啦,因為已經抽中左隻布甸狗,咁無可奈何地我就放棄左!

之後過左幾日,我又見到有個人話可以交換,咁我又試下問佢想換邊隻,其實我都唔係換左好多隻,我手上只係得 Little Twin Stars,我上網見布甸狗好似好多人已經抽中,所以我今次問個個人可唔可以用 Little Twin Stars換,點知佢好快覆我話可以有興趣同我換,佢仲好似驚死我會反悔,係咁打電話比我confirm,可能係 Little Twin Stars貨量比較少,物以罕為貴,所以 Little Twin Stars成為了搶手貨,不過同我換個個人又係指定地點換,不過同我換個個人好好,佢就我放工時間,大家都知我夜放工,咁今日我8點放工去換左我心愛的pekkle 回家!

呢隻pekkle 比起我之前買個隻靚仔好多,兩隻真係夠晒數!我暫時可以唔儲印花住啦,可以留返下其再換。

沒有留言:

張貼留言