2012年12月12日 星期三

Hello Kitty & Friends Sweet Delight-No.6 Little Twin Stars

今日要去旺角食飯,唸住旺角多7-11,心唸搵一間大少少的7-11希望可以有運氣可以抽中Pekkle啦,點知行左幾間7-11 都係話已經換晒,於是個人又開始心急起來,只係推出左幾日就已經換晒,我又怕唔知要等幾耐先至有貨,所以返屋企時順便去睇下屋企個邊個間會唔會有貨,入到去間7-11見到有好多人排隊付款,我費是排完隊又係無貨所以唔知羞咁扛尖問左收銀有無貨先至去排隊,一問之下,有貨,於是即時去排隊換埋去就返屋企。

回家途中一路心思思唔知會唔會中呢,好心急、好心急,返到屋企即刻拆開個盒,拆開個盒後,好似盲人咁係起度摸,想試下單憑自己手的感覺可唔可以搽到係邊個卡通人物,摸來摸去都係一舊野,都唔知係乜,最後都係要打開個袋

一打開個袋,原來係Little Twin Stars,雖然唔係我想要的Pekkle,但見到個實物造功都幾靚,真係幾抵換!

呢隻係我第二隻換的公仔,唔知我要換幾多隻先至有機會可以抽中Pekkle 呢?

沒有留言:

張貼留言