2012年12月13日 星期四

Hello Kitty & Friends Sweet Delight-No.2 Ahiru No Pekkle

我終於都擁有左Pekkle 啦!大家唔好誤會唔係我幸運抽中左佢,而係我用錢買佢返嚟的!因為我呢個計數人,左計右計,點都係覺得左買右買、左抽右抽抽中個機會率好低,為便費時失事,我最後選擇了買一個現貨。

由於之前要籌備考試,所以我無時間出街買,於是用最快的方法就係去yahoo bid,我一直都昅住個市,見到頭個幾日無乜人抽中Pekkle,所以Pekkle的售價一直都好高企最貴要$90,而且交收地點偏遠,所以我一直忍手,直到我見到呢個個賣家買$55,佢話只係九龍灣/官塘交收,咁我唸住考完試個日可以起九龍灣交收啦,點知個賣家話要夜晚十點之後,我邊有可能可以起九龍灣逗留咁耐,最後都係選擇了郵寄仲要加多$6郵費。

由於賣家遲遲到未寄貨,所以到我收到個公仔後見到市面的售價已經回落,唉!又係衰一時心急,個人太想早D擁有,所以咪變左買貴左囉!

收到貨品好唔開心,因為個賣家無登張相出嚟,所以我唔知個公仔係有少少缺陷,大家都知我係一個完美主義者,每次我見到唔完美的物件,我個心都會好唔舒服,人大了但仍然無法接受唔完美...點解、點解呀個蘋果會有個窿...想點先?係咪會有條毛蟲爬出嚟先?

不過算啦,既然都已經唔覺意地買左返嚟,咁唯有好好地咁善待佢啦!

沒有留言:

張貼留言