2008年12月21日 星期日

Neige Care Magnetic 精華導入儀

好耐之前見Mario Badescu 出左一去痘痘的美容儀器$500,已經即刻去counter 買,但係成日都無現貨賣。sales 姐姐每次都叫我付全費訂貨,我緊係唔想啦。費是石尋大海,今次終於都買到現貨啦。

配合Mario Badescu 的瞬間淨痘精華(溫和) 效果很好!

Neige Care消痘儀能釋放臭氧O3,具天然殺菌作用,能徹底消除肌膚上的粉刺、葡萄球菌等害菌,日常潔面時未能洗淨的污垢,全面預防及修復暗瘡,提升肌膚健康。
●色光治療+殺菌消毒=全面修護暗瘡
●磁共振+色光治療+殺菌消毒=極速導入有效精華
●紅外線+磁共振=增強肌膚免疫

用後感:近排生了幾粒暗瘡,所以這部儀器大派用場,儀器開啟後會釋放出電流,皮膚會感覺到有一陣氣壓包圍住,有暗瘡地方還會感覺到輕微的痛楚,而這些電流是殺菌,加速暗瘡的凋謝,這部儀器對沒有癑的暗瘡更為見效!若擠壓完的暗瘡亦可以使用這部儀器作消毒,可以加速傷口的癒合。

沒有留言:

張貼留言