2008年12月11日 星期四

Pekkle 趴地錢箱

近排已經絕跡bid 場,一來無乜野岩我bid,二來真係好忙。返到公司日日做到無停手、無得休息。但係好在總有放工的時候。
返工咁辛苦,所以好想買野。好在近日起bid 場比我見到這個錢箱。佢唔係全身,但係起bid 個價好低,所第一時間就bid 佢啦!最後成交價都唔算好貴只係$170。
起初我都唔發現這個錢箱係有問題。但係個賣家好好,好清楚講明pekkle 係無左條眉,咁我唸住咁平算啦,bid 左返離自己幫佢畫返條眉咪算囉。
但係當我交收完之都有d失望。見到pekkle 有幾個瑕疵:件衫又甩色、左眼又甩色、腳又甩色,超唔完美。或者我自己係一個完美主義者。所以我第一眼見到佢有d唔開心。一路搭車一路唸點樣可以整到佢變返完美!

左眼又甩色,都唔係圓ge ~ ~ 討厭

腳 & 衫又甩色~ ~更加討厭

好在這邊係完美無瑕。都算係飲得杯落!

畫返條眉 & 眼珠,成隻醒神晒,總算正面個樣叫做係完美少少啦!

沒有留言:

張貼留言