2014年1月19日 星期日

Korea trip day 2

因為佢約左約朋友食飯,而我又唔想出席,所以我地今日自由活動各有各精彩。

自問我係一個路痴,我睇唔明個地點都算,仲要係超唔認得路,所以當初決定自己一個人去遊覽時都有少少擔心,但係我有一個超信實的天父,我相信祂必定為我安排最好的路線,我感恩我今日自己順利完成了我自己安排的活動之餘,仲比我去到一個我本來無安排會去而又想去的地方。
今朝早一早去左鐘閣站YP Books,之後好成功咁去到第一個景點~普信閣,今日天氣雖然係-11度,雖然好凍不過陽光普照所以唔覺得十分之凍。
第二站係去景福宮,其實條街係無人,得我自己一個人起條街度行,其實我都好驚自己行得岩唔岩,不過我都無得揀,自己拎住兩本旅遊書睇個地圖,但又唔係睇得好明,條街又無人可以比我問路~~~好驚。既然係自己決定唯有祈禱向天父訴說自己的心裏的恐懼......
行左好耐都未見到目的地,條街又無人心裏好驚,唯有繼續行,過左好耐終於都見到多返d 人起條街到啦,個心都舒服少少,再過多一陣我見到一個城牆心想目的地近在迟尺,好快就去到景福宮的入口了。
入到去景福宮見到有兩類門票,其實我都唔知應該買邊隻,最後都係問售票員買了當日的門票₩3,000,好快就參觀完景福宮,但係同我睇旅遊書入面介紹有少少出入,於是起景福宮內行來行去搵我想去的地方,最後終於都比我搵到,可惜係唔岩行,由於時間有限,所以我決定離開景福宮向貓頭鷹博物館出發。

離開景福宮其實都唔知向左走定向右走好,感謝主的帶領我揀了一條岩的路行,雖然沿路有好多警察但每次問路都無人識得點去貓頭鷹博物館,我唯有拎住本書起度自己研究個方向盤(其實咪又係扮睇)。行左好耐都唔知自己起邊,沿途每次問路都比人老點叫我返去明洞,好在我行行下起條街度見到三清洞,印象中起本書度見過呢個地方,但又唔係好肯定,睇返本書先至知原來貓頭鷹博物館係起三清洞附近,行到咁上下又問左一個警察點不知又係唔知起邊,不過唔緊要啦我好有信心佢係起附,條直路都差唔多行到盡頭,但都仲未見到,接近盡頭終於都比我見到指示牌,心情極度的興奮!!!
入到去貓頭鷹博館之後真係好失望,原本以為博物館係收藏了不同品種的貓頭鷹 (動物),原來只係館主的私人貓頭鷹收藏品,加上館主又唔准影相,地點又難搵,其實都唔係好值得去....
回程時經過首爾第二美味屋,而我又未食lunch見有咁多人排隊我相信一定好好味,所以我又去排埋一份,點了最出名的紅豆粥,粥內有栗子、年糕、肉桂粉,唔係好甜,好綿滑的紅豆粥好好味呢~~
差唔多夠鐘要返酒店同朋友會合,走時唔打唔撞去左安國站附近條街,行下行下比我見到人人商場,好開心呢本來都想去呢個地方,不過唔知應該點去,但都比我去到之餘仲起呢度影埋張韓服相~~~
返到酒店休息了一會就再出動去食晚餐,是日的晚餐會去江南區食韓牛,可惜去到搵極都搵唔到間店,我地相信佢應該係結業,最後因為我好肚餓所以我去左本書介紹的另外一間餐廳食飯。
最後,臨返酒店時終於都下起雪來,係我入生第一次見到落雪.....

普信閣
景福宮
  
慶會樓
國立民俗博物館
舊火車
貓頭鷹博物館(부엉이 박물관)~參觀費₩5,000 (包一杯食品)




韓屋建築

首爾第二美味屋
韓式紅豆粥 ₩6,000
韓國地道小食~糖餅 (甜中間有甜的玉桂粉醬)  ₩1,000
人人商場

沒有留言:

張貼留言