2013年4月1日 星期一

Pekkle~船襪

本來已經決定左唔再買pekkle 的產品,但係個腦又控制唔到對手同對腳,硬係要行入去征服世界,一入到去個sales 就認得我係pekkle 粉絲,真係要讚一讚佢,其實我唔識得呢個sales,唔知點解佢試得我,咁就註定我要買埋呢對pekkle 船襪。

當我起度無無聊聊咁睇緊有無一d盒仔買的時候,個sales 走埋嚟同我講,鴨仔返左對襪,不過未拆箱,我拎比你吖,跟住個女sales 即刻搬左個大紙箱出嚟,即場拆左一包拎左一對襪出嚟,我再買下價錢$35一對,於是買左兩對,返到屋企越睇越靚真係想買多幾對,但係$35一對又好似貴左少少!不過唔知下次再去買的時候仲會唔會有貨呢?如果仲有證明我同pekkle 係分唔開,咁我點都要買多五對啦,

沒有留言:

張貼留言