2013年4月2日 星期二

Hello Kitty & Friends Sweet Delight-???最後換的一隻

之前換7-11換購的Hello Kitty & Friends Sweet Delight系列已經完滿結束,而我本來係唸住起印花停止派發前用最後一張印花咭換埋隻公仔去,好可惜可能換購接近尾升,所所以間間7-11 都已經無貨,咁我唯有用印花咭換張飛得到1/4先至可以換返我個公仔,尋日唔記得左去換,咁慳今日早放工,咁可以順道走埋去換!

其實都無抱住任何的心態去換呢個公仔,因為我深信我自己係唔會抽中,就係起呢個無希望無失望的情況下,意料之外的事情就出現啦!

當我好淡言咁望住呢盒野,個心都仲係起度唸緊都唔知換埋隻咩垃圾返嚟,好心不甘情不願,一手都摵難左個盒,拎左包公仔出嚟,當然同以往一樣,隔住個膠袋起度摸下佢,感覺下自己抽到隻咩先?

第一個感覺係圓碌碌咁,再摸第二下摸到個頭有三棵蔥心想唔通個pekkle?但自言自語的我起度講,明明pekkle 係長方盒,點會圓碌碌,一定係PC狗啦!再摸返個中間位個心妖的一聲PC狗?好唔甘心再摸摸返去個頭部位置,感覺到有個pekkle 嘴,呢刻先至想起第一期換個款咪係圓碌碌囉!但個心都仲係唔相信自己咁幸運,仍然覺得袋中係一隻PC 狗,但仍然唔捨得剪開個膠袋......再由膠袋個孔偷望,首先係見到頭部隻眼,依然係妖的一聲PC 狗 hahahaha....再搵多少少特徵見到個黃色的小嘴,都仲未相信自己抽中左隻pekkle 再搵埋個綠色蘋果出嚟先至confirm 我抽中左啦!無限的開心!

當我拎住呢個pekkle 同我老豆講我抽中左pekkle,佢問返我即係乜野,我話我隻鴨仔,佢答我咁有乜咁巴閉! 我額上個滴汗大滴到想滴下來!我細佬就同我講佢都唔識你同佢講只係對牛彈琴......無論你地識唔識得欣賞可愛的pekkle,我都想同你地講我好開心我自己可以抽中一隻,雖然呢個款我本來已經有兩隻,但係多一隻又何況,我咁鍾意pekkle,就當多一件收藏品啦!

沒有留言:

張貼留言