2013年4月14日 星期日

L'Oreal~Excellence Fashion Sparkling Visible Color

又差唔多係時候染髮,因為我近來我的白髮再唔係好似以往咁埋藏起係底到,近來見到起頭髮面層都見到有幾條白髮,我真係不能接受,自己未老先衰,由十幾歲開始已經有一堆白髮起同一個位,由一少執開始到今時今日已經變到一大執,唉!現在白髮已經四散,再唔係起同一個部位不斷長出,好唔開心,一條白髮都係直接影響到我的儀容......究竟食D 乜先至可以做返一D後天補救呢!

今次都係買返L'Oreal的染髮霜,之前見過卓悅都有得買仲平少少,所以今次去卓悅買,今次想染返啡色所以揀左Intense Copper Brown,因為紅色已經染左好多年有少少悶,但係我又唔係潮童,太潮的顏色都唔係咁岩我,嚟嚟去去可以揀的顏色唔係紅咪係啡,無乜新意。

呢盒染髮霜上次起萬寧買$62,卓悅標價$52但我比錢時過機只係$49.90,嘩!起起萬寧平左十二蚊,抵用!

因為我的黑色頭髮比較深色,所以呢個顏色唔係咁出色,或者係我自己先入為主,總係覺得紅色會比較適合我。今次樣調色劑無乜點變色,尤記得上次調較個調色劑時好興奮,因為一倒入去就變左紅色,但係呢個啡色搖極佢都係無變色,所以好驚染完之後無效果,好在最後都係染到啡色!

沒有留言:

張貼留言