2013年4月2日 星期二

New glasses @ Titus

又配多左一副眼鏡啦,無法啦因為有張$466 cash coupon 就快到期,張cash coupon 又唔可以用嚟配隱形眼鏡,咁我唯有配多一副眼鏡用左去啦!

其實我無乜點樣唸過想配一副咩眼鏡,所以都係睇得順眼就ok,見呢牌興d 大框眼鏡,所以我一試左呢副就好鐿意,當我配完之後返到屋企又有少少後悔,因為我唔係咁鐘意呢個牌子,其實都係一個名牌心作祟,但係都比晒錢,又可以點呢?

今日終於都去拎左副眼鏡,戴左之後就更加唔鐘意,因為副眼鏡好容易黏晒面上的粉底,加上副眼鏡都幾重,加為個框大就算我揀左比較薄的鏡片,戴左都係壓到個鼻有個好深的紅印,超唔鐿意都呢副眼鏡!

不過算啦呢副眼鏡戴左又令到我個人幾得意。平時出街帶都ok!

沒有留言:

張貼留言