2013年4月14日 星期日

珍心素食

之前聽收音機介紹一間位於旺角的素食餐廳,見個主播講到非食不可,加上地點就腳所以就去試下呢間餐廳,唔講唔知原來goole 依加個地圖真係好用左好多,我係可以單靠個地圖搵到我想去的地方!

我今次食左主播極力推介的小食,一個係頭抽豉油皇炒麵、另一個係冰糖腐蓉薏米糖水,個鋪好細坐位唔係十分多

頭抽豉油皇炒麵:炒麵味道好普通自己平時起至企都可以做到炒麵的配料有木耳、椰菜、豆卜、蘿蔔。

冰糖腐蓉薏米糖水:呢個真係超好味,唔會十份甜有好多薏米,個豆漿底好滑好香。

我地坐起度食野見到有好多人入去都係點豆腐花,唔知個豆腐係咪真係咁好味呢,下次我都要去試下!

鮮味頭抽炒麵 $23

冰糖腐蓉薏米糖水$24

沒有留言:

張貼留言