2012年3月3日 星期六

Maybelline Hyper Diamonds Liquid Liner

呢枝Maybelline Hyper Diamonds Liquid Liner係我大半年前放工時無聊行入屈臣氏見到佢大減價買,見佢個包裝加上個外型都係好似我好鐘意的品Bourjois,價錢方面當然係平好多啦,特價後$49.00,當然啦一分錢一分貨,Maybelline 係產自國內,人工各方面都平D,所以售價當然會比起其他牌子平。

用左幾次,個質地同bourjois 一樣,眼線液本身係有閃粉,搽上眼又唔會好誇張,好岩我呢類唔係咁鐘意實色的人,掃頭都算係粗,如果想用來畫好幼的眼線就未必適合,但就非常之適合我這個內雙眼皮的人,我要畫得粗,所以個掃頭越粗越好。唔好睇佢咁平其實都係long lasting,一句講晒抵用!

沒有留言:

張貼留言