2012年3月24日 星期六

舊式麵包鋪~復活蛋

兒時陣經收過爸爸送給我的復活蛋,所以每年都好想收到一籃復活節,但係人大了,又有幾多人仲會當我係小朋友咁送比我呢?反而係我會想送出復活蛋比人讓別人能夠開心。今日我又買左一籃送比豬仔,雖然我唔知佢鐘唔鐘意,但只係我的小小心意,希望佢收到都好似我咁會好開心啦!

今日豬仔會接我放學,所以今日返學之前我就去買定一籃比佢,因為拎住好多野,所以唔方便買大籃,希望下年可以買到一籃大復活蛋比佢,等佢都可以同我一切感受下復活節的喜樂!

豬仔原來唔知到復活節將至,當佢見到我拎左籃復活蛋出嚟,我見到佢有少少好開心的樣,佢仲問我乜就快聖誔啦!唔知點解我無時無刻都係想令到豬仔開心...

沒有留言:

張貼留言