2012年3月13日 星期二

Amigo

足足為佢籌備左個生日搞左幾個月,無辦法啦返工真係好忙,忙到個腦實晒乜都唸唔到,其實最難唸係買乜野生日禮物,雖然我budget 左一個好龐大的金額做佢份生日禮物,但係我真係唔知應該買乜,或者咁講基本上用錢可以買到的野,佢自己都有能力可以買到,我真係好苦惱夠竟應該買乜好呢?本來係決定買瓶香水,但係香水真係無乜紀念價值,最後都比我揀到一份我見到好開心的禮物比佢,點知今日見到佢,佢望左我份禮物個袋第一句就話吓呢間野又貴又唔抵,言下之意即係佢話到我送d乜比佢啦,真係好失望,原本仲唸住佢唔會知道係乜比個驚喜佢,誰不知我刻意營造的所謂驚喜,一點驚喜也沒有

為左唔好自己一個去度個餐廳起度等,所以我去接埋佢放工再搭的士去,可能係太早的關係我地等左半個鐘都無的士,搞到我地去到遲左少少,不過唔緊要啦,一入到去上就已經係待應開門比我地,入到去好快就有職員安排我們座位。座低後已經開始有live brand 唱歌,氣氛好好!

我地座後好快就揀左今晚的set,就咁睇佢一個set 的價錢都幾貴,一個set $790,但係物有所值,食物質素唔講得過好好,但唔係差,加上每上一份食物佢的安排都好細緻,食到咁上下隊live brand 就會走過嚟唱歌,點唱咩歌都得家,食住野又有歌聽,感覺好特別,即間餐廳的氣氛都好好,去呢到慶祝生日真係好開心。

因為係佢生日,我起open rice 見d 人話佢個拿破崙生日蛋糕好好味,所以我又order 左一個等佢可以切蛋糕,唔知呀我好想佢可以過到一個好難忘的生日,如果我能力能夠做到我都好希望能夠令到佢開心、快樂。

點知個待應話如果有人生日餐廳係會送個蛋糕,真係好驚喜,估唔到有免費的蛋糕,今朝早amigo 打電話比我confirm訂位,我再要求佢地起個cake 到加埋佢個名上去,yeah!食埋甜品待應就推左個生日蛋糕出嚟,隊brand 仲同時行埋嚟一齊唱生日歌wow見到佢個樣都幾開心!佢等我地影晒相之後再用佢地部即影即有相機為我們拍照留念。

餐廳仲送左一枝玫瑰花比我添呀...由八點半開始食,食完已經係十一點,時間真係過得好快,只係好似入左去一陣,話咁快就過左一個愉快的生日。

沒有留言:

張貼留言