2012年3月5日 星期一

Bourjois~healthy mix foundation

呢瓶粉底係上年生日時以優惠價購買,其實我自己又唔係咁鐘意用Bourjois 的粉底,因為佢本身係無防晒,加上這個品牌的粉底偏向較白,我自己就唔係咁鐘意,我想我個底妝好自己,化左妝同無化妝係無乜分別,但係買過幾次這個品牌的不同系列的粉底,只終都唔係咁合我的要求。

這個粉底是標榜long lasting,這個方面確實係出色,因為近來成日ot 真係測驗到佢有幾long lasting,超過15個小時都無溶保濕度又高,我呢類極乾的皮膚於早排百份之三十幾的濕度的情況下用,只係出現脫皮,個底妝完全沒有浮,依然貼薄,這方面絕對值得讚!遮瑕度都好滿意,粉底有一陣陣好清香的花果味,粉底的狀態係液體妝非常之易推開。唯一的決點是沒有防晒。

沒有留言:

張貼留言