2012年3月18日 星期日

藝舍

終於都踏出了上陶藝的第一步,上個月見到團購有得買coupon 去玩,於是心大心細咁唸緊買唔買來玩下,可能只係一堂的關係價錢非常之吸引,只係
$108就可以參加。見個價錢都唔係好貴,就算book 唔到都唔會肉痛,所以我就買了一張coupon 去試下。

買完coupon 到我記得要book上堂時間的時候已經太遲,因為好多班都已經爆滿,好在起最後一日只夜的時份尚餘少量的學額就係咁我就又驚無險咁報到名。

雖然今日係星期日,但係我都要ot,仲要特登早少少放工先至可以去到學,上課時間係7:00pm,我去到火炭都已經6:50pm,一向唔識路的我,當然係搭的士去目的地啦,原我走個時發現原來個上課地點係好近,根本係唔須要搭的士,個的士司機載住我遊車河兜了一個帶圈,下車的士費係$36,但係由火車站到上課地點都係10mins左右,唉!被搵笨...

上到去藝舍我已經係遲左少少,導師已經差不多示範完如何製作,好在個導師知道又人遲左到,所以再教多一次。睇完之後我自己開始可以埋位玩,每人係有兩件泥土製作,自知自己無乜藝術天份,加上太心急及我部機好似壞壞地係咁不停起度轉,搞到我都唔知點控制佢地,所以我不出十分鐘已經催毀了兩件泥土,亦即係話我用左個幾鐘的時間去火炭,只可以玩到不出十分鐘的陶藝,真係好氣憤,浪費了我的寶貴光陰,早知係咁我就唔到啦...

沒有留言:

張貼留言