2012年3月2日 星期五

送給他的生日禮物

仲有個多星期就係豬仔的生日,每年都好想買份生日禮物比佢,但係我都唔知買乜比佢好,唸左好耐,本來唸住買香水,但又覺得香水無乜紀念價值,所以這份禮物已被放棄,唸左好耐不如折現啦,但係比幾多錢好呢?一萬好似幾OK,但折現又好似無乜誠意,加上佢比我更加有錢,錢對佢來講又唔係D 乜,所以又放棄左這個念頭。唸左好耐佢的生日已經越來越近,今日突然間比我唸起好多年前起海港城見過有一隻豬好得意,所以都唸住買這隻豬送比佢,但係我覺得隻豬可能會好平唔係好襯佢個身份....

今日特登早左好多放工都係8點左右,搭車去到海港城就即刻去搵賣豬間精品店,間鋪係Papyrus,其實我都唔知間鋪會唔會執左,因為香港鋪租貴,真係有幾多間鋪可以捱得過不斷加租的壓力呢?好在最後我都搵到間鋪,起間鋪個窗櫥度睇左好耐,再入去望下隻豬幾多錢,大豬$565,小豬$250,好貴呀!左睇右睇都唔知點解隻豬會值咁貴,可能就係貴在個設計啦!

但係我第一個見到隻賊仔豬就覺得佢好型仔,一見到佢我就好開心,唔知呢可能我覺得佢見到都會開心啩,不過我知道佢實會覺得我好無謂,嘥D 錢買埋D 無謂野,但係我只係想佢開心咋!無論佢鐘唔鐘意我都希望佢收到會開心啦!

沒有留言:

張貼留言