2010年6月21日 星期一

VC Organic Roase Otto Hydra Balance Facial Mask

好耐之前起萬寧75折的時候買了 VC Organic Roase Otto Hydra Balance Facial Mask

見有75折加上再送一枝手霜,於是唸到無唸就買來試試

但一等就等了大半年先至排到佢可以試用

近日發現VC Organic 已經撤出左萬寧

之前都見過屈臣氏有得買他的部份產品

現時流行乜都講有機,連護膚品都要追求有機

我自己覺得有機又好,化學成份又好只要個效果好我唔介意用囉

VC Organic這個品牌是通過澳洲有機驗證的

終於都用晒這pack 一包五塊的面膜

我自己就覺得沒有太大效果,反正VC Organic Roase Otto Hydra Balance Facial Mask個價錢同我的美麗日記差唔多,我就覺得我的美麗日記好用好多。

至於枝手霜,好在係送因為全無效果可言,搽左只係感覺過有d 濕ge 野起手上一陣,完全唔係得滋潤。

沒有留言:

張貼留言