2010年6月22日 星期二

龜裂指甲油

拆左個gel 甲可以搽返指甲油
但係單色指甲油又好單調,星期一見到個同事搽左個龜裂指甲油
於是又挑起我條筋,於是就問fd 睇下邊度有得買,果然係d shopping 精先至答到我
我放工即刻仆去買,個樽寫住係made in usa (雖然唔知真定假) 但 $58一樽又幾抵玩
其實好耐以前都已經知道有呢樣野
但之前做左gel 甲所以無得玩
呢個龜裂甲油就咁睇落去同普通指甲油沒有分別
搽完之後佢會自動爆裂,都幾得意
我今次都係求其試下個效果
我個底色係早兩個搽個個essie 到今日都仲keep 得好好,少少甩到色都無
搽法:1) 底油 2) 底色 (自由配襯) 3) 龜裂指甲油 (隨意亂塗,因唔同塗抺效果有唔同的爆裂情況) 4) 面油




我今次都係求其試下個效果
我個底色係早兩個搽個個essie 到今日都仲keep 得好好,少少甩到色都無

洗左之前個甲油重新再搽過效果好特別,原來搽得薄裂紋會細D,搽得厚裂紋會濶D

沒有留言:

張貼留言