2010年6月29日 星期二

Natura House 柑橘果止癢舒緩啫喱

之前睇報紙話乾橙皮可以驅蚊
我自己本身好惹蚊,所以己經測試過這個方法
但係這個方法經過我多個月來的測試證實係唔work
為左要測試這個方法這幾個月我都無做防蚊
就係咁我成手成腳都被蚊咬了好多啖 (大家望過都知有幾誇張)
我成日自我安慰,如果無我D 蚊一定會餓死
今次買一個較為天然的止痕產品
我自己覺得Natura House的驅蚊產品很好用
所以試埋Natura House的止痕產品
個BA 話這個產品仲可以去蚊印唔知真定假呢?

這個產品搽起被蚊咬的位會涼陣陣咁好舒服,又唔"笠"
價錢唔會太貴$70~20ml




為左方便大家我問左個BA 拎左張shop card 順便貼埋出離先...

沒有留言:

張貼留言