2010年6月24日 星期四

Pekkle 開倉

今日終於都去左雪藍介紹個個Pekkle 開倉
去到時好多人,而所剩下的pekkle 亦所餘無幾
而我揀得落手ge 產品只係得以下兩樣

呢個盒想當年見過吉之島減價減到好平都無買過,但無買又很悔,之前四出搵過都遍尋不獲,好在今日終於都買得返但係就貴左少少索價$78

咁辛苦入到去無理由買一樣野就走,我起比呢袋資戴住副超的PEKKLE 給引住,$40先得個5隻,但我都買左兩包,無法啦我對擺設情有獨終



本來我好終於呢兩隻,但post 左出離先至見到。
天啊!點解喎拎住條魚GE PEKKLE 大細超-->唔完美,我唔鐘意lu...

沒有留言:

張貼留言