2010年6月12日 星期六

Bourjois Baby Nail

於Bourjois Baby Nail 個Gel 甲 package 終於去做做埋最後一次
本來都唔打算寫關於gel 甲,但Bourjois  Baby Nail 令我太hard feeling
我買左一個package 加埋之前試做,總共做了8次gel 甲
Bourjois Baby Nail 美甲師的技術 (可以參考 Bourjois Gel Nail) 都已經唔可以稱得上係好
以價錢及品牌來講,只可以用可一不可再來形容
而他們個package 彈性相對其他品牌大,Bourjois可以用package 個value 來扣減換購買Bourjois 的化妝品--->Bourjois 個gel 甲的優點
我個package 只剩下最後一次,本來唸住最後一次去做多一之gel 甲
等指甲慢慢生出來再剪左去,但係Bourjois 美甲師的技術令我最後決定拆左去--->因為唔想再承受指甲與gel 甲半分離拉"斜" 之痛 (仲要係8次gel 甲入面有3次同樣情況)
其實我都知最後一次去做gel 甲,美甲師的態度一定會唔好,但無唸過會差到咁囉
初時打電話去book 時間,我都係話我要做gel 甲,我想book 6:30但佢地日日都話full,咁我唯有話佢地知其實我只係想拆左個gel 甲去 (因為拆GEL 甲唔須要太多時間),佢地知道之後態度即時轉變
Bourjois:做乜要拆呀
我:(都費是再話係佢地技術問題) 唯有答唔想再做
Bourjois:咁呀星期五晚 6:15 來啦
我:我一定要6:30
Bourjois:咁好啦,6:30唔可以遲到,記得準時
(到左當天無人打電話Confirm booking,反正最後一之都遇左服務態度差差差)
我:依美甲師指示我準時6:30去到無遲又無早
Bourjois:我坐低左個in-charge 拎住個booking 同我講,你遲左半個鐘,做乜咁遲
我:即時O 嘴,我話吓我book 6:30 我無遲到
Bourjois:你係book 6:00,我仲覆述原來你地話要6:15,我話要6:30 何來變左6:00,之後個in-charge 走左
我:心唸你唔想幫我做咪算囉,好在最後我好坎呵咁坐起一個房仔到都拆到個gel 甲
最後仲可以用剩下個少少錢換左支指甲油

拆GEL 甲後的情況,拆剩少少GEL是令指甲未至於受太大的傷害,因為指甲之前曾經磨薄左,如果全部GEL 一次過拆晒會較易反甲及指甲會碎裂

將剩餘的錢補回差額換回來的指甲油
Bourjois的指甲油好快乾,掃頭比一般的指甲油大,價錢比起OPI 平好多$68 (8ml)

沒有留言:

張貼留言