2010年4月1日 星期四

GODIVA 復活蛋

復活節可能會每個香港人來說只係有一個長假期
復活節為紀念主耶穌基督被釘死於十字架,第三天後復活
復活節假期通常都係一連三天,但每年的復活節假期的日子都有所不同。原來復活節假期亦有得計算!(復活節會在每年春分月圓之後第一個星期日舉行,羅馬皇帝君士坦丁一世在公元325年召開第一次尼西亞公會議,訂明了復活節是星期日,因星期日被教會視作為安息日,即耶穌死而復活的日子,所以復活節就在每年春分月圓後第一個星期日舉行。此後每年3月21日以後,出現月圓後的第一個星期日,就是復活節。)
聖誕節世界各地都會有不同的慶祝活動,但係好奇怪為何復活節並沒有任何的慶祝活動呢?
復活節最常出現的物品是復活蛋、免仔、雞仔,而復活蛋對於我來說有一種好深層的意義!
記得細細個乜都唔識的時候,會唸係咪乜野都可以復活呢?所有唔好的事情都可以像主耶穌基督死後再復活而再重新開始嘛?人大了才明白當中的意義,不竟我們只是地上的人,但復活節給我一個重新及盼望的感覺!
以往每年都會叫朋友送復活蛋我,真係估唔到又有人肯送比我喎
今年反而係想自己買多過係朋友送
每當我見到復活蛋我會有一種莫名其妙的興奮
行左咁多間朱古力店鋪最後我揀了GODIVA 復活蛋,第一眼見到佢已經好鍾意,雖然貴左少少$390,但係可以換到一個快樂的回憶都值得的!
其實Lucullus都有一set 有Baby Chicken Chocolate Gift Box都幾得意,每隻蛋上有一隻唔同造型的雞仔,但只終符合唔到我對復活蛋的要求...
在此祝大家都可以過一個開心快樂的復活節...

沒有留言:

張貼留言