2010年4月6日 星期二

森樹

一向都知自己唔識合種植物
我每年都會買一盆小盆栽回家種植,不論是水種或是泥種
結果都係一樣不出數月就會枯萎

誇張到連鐵樹都可以比我種到枯,自此我就再無種過任何盆栽
近排見公司個姐姐起toilet 度種左好多盆栽
每次當我去toilet 見到生長茂盛的盆栽,心裏非常之羨慕
今日我終於都忍唔住去了花墟
本來都係想買水種植物
行左花墟個幾鐘,但花墟沒有一些包裝得靚靚的盆栽可供選擇
初時想買盆有個陶瓷花盆裝住的椰子苗,由於它的盆邊種了一些細葉淋水比較麻煩
最後三心兩意的我選了一盆森樹
,平平地$15雖然個盆只係一般膠盆,但種枯左至少家中亦唔會增添一件固體垃圾

其實一開始已經想買森樹,由於我唔識種,費是夜長夢多,但我被它的形態吸引住,真的像一棵迷你版的樹一樣,越睇越靚
我將我連鐵樹都可以種枯個情況告訴店員,他亦很驚訝,相信係因為我將每次種的植物放在陽光下暴晒所致
店員告訴我這種盆栽很容易種植,不要直接放在陽光下暴晒,每星期淋水一次便可以。
店員還教我無須要直接於泥土上淋水,可以用碟子盛水再將盆栽放在碟子上,可以避免過多的水份儲存於植物的根部
希望今次唔會再種死它罷!
同時希望大家見證住我盆植物的生老病死--->其實都預左仲瓜佢

將盆森樹放起Pekkle 旁,大家就會知道它有多高

沒有留言:

張貼留言