2010年4月19日 星期一

Ahava Purifying Mud Mask

Ahava Purifying Mud Mask 係之前起skinstore.com訂

Ahava這個品牌或者起香港未係咁出名,又或者可能聽都未聽過,但係佢的確被引入香港多年,或者無乜廣告所以少人認識

AHAVA 是以色列製造的,產品的成份是取自以色列的死海。死海為何這麼特別?科學家相信這是因為死海海水中有濃度非常高的礦物質,像是鈉、磷、溴等,Ahava也宣稱這些礦物質組合在一起創造出的化合物,可以保濕、延緩肌膚老化的過程。

一直只注意面部的保濕,忽略了面部的深層清潔

原因係之前用過一些所謂deep cleaning mask 敷後令我的面膚甩皮

自此之後我一直只會做保濕的步履驟

之前研究起skinstore.com訂些甚麼產品回來試用時無意中見到Ahava Purifying Mud Mask for normal to dry skin,我真係第一次見,心裏仲半信半疑mud mask 都會有for dry skin?平時市面上可以好容易找到一些mud mask 係for oily skin,所以諗都無諗都訂左,反正價錢又唔係咁貴,如果塊面用唔到咪用來敷下個身,相信我這個唸法都好正確,就係咁我有搵到一樣好野。

我自己本身係無乜黑頭,之前上網見到d 人話IPSA Refiner Skin Clear-Ize Clay 可以做到黑頭浮起,自問無乜黑頭,但都想見證一下這個神奇的效果,可惜 IPAS Refiner Skin Clear-Ize Clay令到我有點兒失望,或者這個MASK 比D 有嚴重黑頭ge 人用效果會明顯些。

由於太多產品等住我塊皮去用,加上早排天氣又變得乾燥起來,雖然係話Ahava Purifying Mud Mask for dry skin,但都唔知係真定假,所以又放埋左一邊,最近終於都拎左佢出來用。

它跟普通的mud mask 沒有太大的分別,但敷上面後會感覺唔會得乾,這個mask 只須敷2分鐘。很快個mud mask 有d 地方已經乾左,但又唔會好似我以往用開個d 乾左的地方會崩緊同埋有龜裂紋。之後再用清水洗淨,很容易洗掉在臉上的mud ,再望望鏡子,皮膚充滿光澤,更驚訝的是我的黑頭浮起了(我當然即時把黑頭弄出來) 原來黑頭浮起都幾得意!

沒有留言:

張貼留言