2010年3月23日 星期二

Starbucks Tumbler

終於都換左隻16fl oz Starbucks tumbler

自從聖誕節買左隻聖誕款的隨行杯後,一直都帶住佢返學

但係聖誕都過左咁耐,總係覺得帶住D 同聖誕有關的物品出街有D 奇怪

於是心血來潮,又想換過隻,但係當我想買的時候只係得返D唔靚款

所以一路都未買,但係3月頭ge 時候終於都比我見到一隻我既鐘意又靚的

但係當時我又帶左我自己用開隻杯唸住再下個星期返學去買

可惜的是我同隻杯真係無緣,原來Starbucks tumbler係好搶手

之後我行左幾間Starbucks都搵唔到

最後我就唯有用最方便的方法去搵,就係打電話

打左十幾間都搵唔到我想要個隻,最後以為皇天不負有心人

點知打到去cwb 個店員同我講話佢地仲有一隻可以留起比我

於是我就放工即刻撲過去買

點知個店員比我睇隻杯時,完全唔係我想要個隻

我指住張poster 同我店員講,我咪同你講我要poster 綠色個隻

個店員只係話唔好意思隻杯係上季個款已賣晒

心諗反正都搵左咁多間又搵唔到,同埋咁岩又見到佢間鋪有16 fl. oz

所以就買左一隻,雖然個圖案及顏色都唔係咁討好

其實16 fl. oz 唔係間間starbucks 有得買,多數都係得12oz

希望下次可以搵到隻20 fl. oz

每次帶住隻杯去starbucks 去買coffee 可以減$3

今次隻杯$95,送左一杯12oz coffee 價值$31,要買21次coffee 就回本lu...

飲左咁耐終於都搞清楚佢D Coffee 個size 係點講

好似中文咁分大中細咪算囉,但係starbucks 就賣弄文字

Short、小(8 fl. oz./ 236 mL)

Tall、中(12 fl. oz./ 355 mL)

Grande、大(16 fl. oz./ 473 mL)

Venti、特大(20 fl. oz./ 591 mL)

沒有留言:

張貼留言