2010年3月26日 星期五

Pekkle 公仔@Puroland 2010

本來去左吹水怪度本來都係唸住去睇下件睡衣咩樣
其實見到呢隻Sanrio Puroland公仔時都覺得佢幾靚,但係無唸過買
早排當我見起征服世界個web 度見到一幅好震憾的相片時
一度令我好想好想帶佢返屋企,但係實在太貴太貴
咁細隻公仔$328 (高度約21cm--->我自己用間尺度)
加上自己又唔係咁儲喜歡公仔,所以呢個念頭就打消左
去到吹水怪度睇完睡衣個款及將會出的新產品後
吹水怪問我有無興趣買呢個公仔,我好順口答佢有,但身上無錢
一向唔帶錢又唔帶提款咭出街ge 我,身上真係好難搵會到幾百蚊cash
個刻真係有少少衝動想帶走佢,呵呵身上又真係無錢
我知道過左個刻我就算身上有錢都唔會買
好在最後都買左,我就係咁攬住呢個公仔起呢個旺角區行來行去
真係咁大個人第一次攬住隻公仔起條街度行來行去






沒有留言:

張貼留言