2010年3月26日 星期五

明治安氨膠原 (蘋果薑味)



早幾日起公司見到有個同事飲明治白色罐原味個隻膠原飲品

於是自己又心心思思想再買來飲---> 我相信自己係唔怕死

話說三、四年前,我係飲過白色罐原味的膠原飲品

但係只係一次就令到我非常困擾

個時一心唸住為了皮膚靚靚所以買回來試試效果

點知飲完之後第二日就出事,皮膚不知甚麼原因一撻撻咁、痛、同埋好似有D 野封完左D 皮膚,當時見都幾嚴重,點都係塊面要見人嘛,唯有去睇醫生,醫生最後斷定我係食物敏感。千叮萬囑我叫我唔好再飲咁類產品,原因為產品成份複雜,如果延醫隨時會演變為食物中毒。之後個兩年我的皮膚敏感都有間斷地來探訪我。但近呢年已經無再敏感。

言尤在耳,但我好似當佢無到,依然都買了回來。其實之前買左罐金色返屋企一直都唔係好敢飲,其實都怕再會敏感。

但係呢個蘋果薑味 ,我搵左好多間屈臣氐&萬寧都無得賣,就連sasa 都斷貨,可能係因為係期間限定發售啦!所以我一見到佢就諗都無諗就買左佢lu...加上當時萬寧做緊買滿$100即時有9折,精打細算ge 我當然即係買左啦!

其實想再飲返collagen 的主要原因為想皮膚狀況好些,近來不知甚麼原因臉上不停出長出暗瘡,暗都唔緊要,最重要係影響儀容...希望這罐collagen 可以幫到我改善膚質,同時亦唔好可令我食物敏感!

萬寧本身做緊特價$238,after 10% off = $214.20 (200g) 每天一匙(8g) 約可以飲用25天。

今天第一次飲,沖了熱開水氣味就唔係十分討好,但飲時的味道可以接受,可以品嚐到蘋果的清甜味道,比原味更易入口。

沒有留言:

張貼留言