2010年3月9日 星期二

Barielle Intensive Hand Treatment Cream

自從用過barielle intensive hand treatment cream 真係唔想試其它牌子
 
其實我一向都係用開Jurlique hand cream
 
眾所周知Jurlique hand cream 係出名貴及好用
 
最近已經有一斷時間無用Jurlique hand cream,再搽返佢已經覺得佢唔夠barielle 的hand cream 滋潤

已經用了barielle 的hand ceam 都有幾個月的時間,佢比我的感覺係手部的皮膚前所未有的柔軟及滑,連朋友掂過我對手都忍唔住問我平時搽甚麼牌子的手霜,我都忍唔住送左幾瓶給朋友,這瓶手霜有兩個SIZE,盒裝連一對純棉的手套($198-113g),另外仲有牙膏裝($118-70.8g)。

而barielle 手霜的價錢又比起Jurlique平一大截,所以更抵用。加上barielle 自從開設了專櫃後,所有產品的價品均向下調,調整後的售價與美國售賣的價格相近。

沒有留言:

張貼留言