2010年3月28日 星期日

Bourjois Healthy Mix Correcting Concealer

化妝已經成為我生活的一部份
我有D舊同事講過佢地就算落街買個公仔麵都會化全妝
咁我自己又未去到一個咁誇張的地方
間中都會素顏去街,但多數都係唔知醒返學的日子
唔化妝最多都係無咁精神及同埋比D 朋友話黑眼圈好嚴重
之前我一直用開Bobbi Brown corrector,我唸都用左成兩年終於都用晒
Bobbi Brown實在係太乾,真係唔係好岩我用,但就遮得幾好
一直都有留意邊個牌子Concealer好用,又無咁乾
本來想買laura mercier,但係佢又缺貨要等成個月先至有貨,我2月尾留左電話,到現在都仲未有電話通知,可能laura mercier concealer真係出名好用啦!
由於我唔等得,所以我最後買左Bourjois Healthy Mix Correcting Concealer 見佢係新出及之前用過佢d concealer 真係保濕度好好,用了成日都無眼紋,最重要係平!咁大支都只係 $96 (10ml)
但係Bourjois Concealer唯一一個缺點係可以選擇的色系比較少,遇到我這些嚴重黑眼圈的人,其實會偏向買一個偏橙色的concealer,再溝淺色咁個遮瑕效果會好好多,如直接用Bourjois Healthy Mix Correcting Concealer,我個黑眼圈遮出來的效果會變灰,所以我自己會用Bourjois有掃個隻遮瑕打底,最後起面就會用Bourjois Healthy Mix Correcting Concealer。效果出來會好D,但都係遮唔晒我個超級黑眼圈...

沒有留言:

張貼留言