2015年4月13日 星期一

去疤膏

終於都忍唔住搣左塊膠布,見到個傷口都已經埋左!

搣左塊膠布時,結左的焦都拉埋出來,見到一條好明顯的疤,我真係接受唔到囉!

朋友講左呢句說話:"做人最辛苦係明明接受唔到都要承受......"

一句道出我現在的心情!!接受唔到又點呢?

總算好返,希望往後走得更高更遠!

手術後的心情:珍惜呼吸著的日子!

無人可以掌管到自己的命運,亦都無人會知道將來會發生甚麼,可以呼吸亦應感恩!

呢支去疤膏~Strataderm scar therapy gel係醫生開比我的,我見萬寧都有得買$158/5g,而我呢支係$500/10g,醫生開出嚟的藥係會比起藥房買貴少少,但都無所謂啦,最緊要用左唔會生肉芽!

上網睇過呢個牌子,原來都幾出名,仲要係好多醫生都會選用的,我個傷口好大,所以要搽90日,希望搽左呢個去疤膏可以完全去晒條疤啦!

沒有留言:

張貼留言