2015年4月5日 星期日

燜燒杯

研究左幾個月的燜燒杯,本來已經打消左購買的念頭,估唔到我終於都買左啦!

最後決定買個750ml燜燒杯$428,因為燜湯個杯大個d會好d。今日買仲送左個袋,用嚟帶飯都幾方便。

我自己係一個心大心細的人,睇左幾次都決定唔到買邊隻色,又想買桃紅,又想買粉紅,唸唸下又想買粉藍色。去買的時候本來係決定買粉紅色,但係去到粉紅色賣晒,得返桃紅色及粉藍色,最後都係決定買桃紅色。

其實我係一個唔識煮野食的人,上年年尾的時間開始留意呢個燜燒杯,本來決定左買,但係唸唸下,如果買左唔用就等於多左一件垃圾。經過深思熟慮,最後放棄購買。

估唔到因為一個小手術,而我開始要戒口,所以我就買了佢回來,遲D要返工,我就會用呢個燜燒杯帶飯了!!!

而我主要都只會用佢嚟整湯,因為湯係簡單易整,到時有可以有湯飲,仲可以食埋湯渣,咁就可以強身健體。

沒有留言:

張貼留言