2015年3月1日 星期日

好物分享~Mario Badescu Drying Lotion

Mario Badeacu Drying Lotion 真係好好用,我大大話話都用過5~6瓶。原來一直都無起個blog 到同大家分享!

大家都知我唔鐘意用同一個牌子的產品,但我實在未能起市面搵到一隻有效的暗瘡水,經過我試過唔同的暗瘡膏/水,我都係覺得Mario Badeacu Drying Lotion係最好。香港專櫃已經撤出,而莎莎亦沒內代理,如果想買嚟用就要去水貨店,我呢瓶$148。

敷左粉紅色的粉未暗瘡第二日就會謝左。咁有效的產品點可以唔同大家分享呢~~
今日上綱發現左Bye Bye Blemish Drying Lotion,佢有D 似 Mario Badescu Drying Lotion,而價錢比起Mario Badescu Drying Lotion更得多,下次買呢個牌子試下先!

沒有留言:

張貼留言