2015年3月25日 星期三

手術後...

由昨晚12點開始禁食,連水都唔可以飲。

只係怕打麻醉針後,會令食物倒流到肺部。

今朝早姑娘05:30同我量血壓,07:30叫醒我換病人衫,之後核對好個人資料,等手術室通知,姑娘約09:00張我推上手術室。

首先醫生同我確認身份及做甚麼手術;之後麻醉師同我講解麻醉程序。

入到手術室第一件事係於脊椎打止痛針,目的係起手術後令個傷口無咁痛!但最痛就係呢個程聚,因為起清醒的時候做,共打了五針,每一針都吉到好入~超痛,痛到我流眼水,打完止痛針之後就做全身麻醉,而我係做淺層麻醉,淺層麻醉對身體沒有咁大傷害。

當我瞓上手術床上,麻醉師比左個氧氣我吸,吸左幾下之後佢就吸入麻醉藥,吸個時好辛苦,但不消數秒我已經失去知覺,到手術完成後,麻醉師叫醒我,當時望下個鐘已經約10:00,起我失去知覺個一個鐘手術已經完成!

姑娘推返我入病房,個時我全身仲係麻痺,到醫生巡房時我個仲係好痺,完全講到野,但係感覺到傷口好痛,手上插住個粒豆,佢係有一支針插住起條血管到,方便嚟緊如果要扛止痛針唔須要再打針。如果唔少心碰到就會超級痛。

手術後醫生建議我多留醫一日,因為我血壓持續偏低,怕我太早出院會有事無人可以照護我!

到我清醒少少時姑娘問我要唔要order 晚餐,個晚餐又真係幾好味,有專責姑娘幫我order 仲拎到我房間,真係好方便!

當時我都唔知原來蝦同蛋手術後係唔食得,每次望到呢張相都好後悔,好怕傷口會埋得唔靚!

手術後血壓持續偏,仲每放越下,所以要住多一晚醫院……

沒有留言:

張貼留言