2014年7月7日 星期一

Tonymoly Intense Care Snail Foam Cleanser

好耐都無update 過個關於護膚的資訊,無他因為已經無乜心機再寫。

Blog 只係為記錄我自己生活上的鎖碎事,但漸漸地再無動力更生下去,希望懶惰的我可以改變一下。

已經有一段時間係用清水洗面,因為太強力的潔膚產品都係唔適合我呢類乾性皮膚,偏偏我就有一支Tonlymoly 的贈品 (係年初時去韓國shopping時的贈品),唸住用得唔好嘥,見夏天面部分洗的油份比較多,所以洗面膏可以出動!!!

儘管夏天油脂分泌旺盛,但係用呢個洗面膏都係覺得有少少乾,唔係咁岩我用,只要用好小的份量就可以開到好多泡,我都係會用返水洗面比較適合我。

沒有留言:

張貼留言