2014年7月21日 星期一

Book fair 2014

今年又為左去書展訂雜誌而入去書展,本來唸住星期六早上入場,一來可以行足全日,二來星期六、日早上入場,入場費只係$10,星期日早上就太多人了,不過上個星期六要拎部電話去整,所以最後都去唔到。

起討論區見人話今年書展送的禮物一點兒也不吸引,本來唸住放棄今年唔去書展,點知今日又無乜野做,所以準時少少放工去書展,可能書展都接近尾聲,今日入去又唔係好多人,而我一入場就拎左個地圖搵我要去的書攤,今次好叻女第一次自己睇地圖成功搵到我要去的地方!

第一時間去ELLE訂雜誌,今年ELLE送的禮品同往年一樣都係唔吸引,但係送的禮品的價值比起訂書價值為高,所以我都唔理得咁多揀左好實用的Syoss全系列洗頭水產品(價值$450)及Organic Natralox面霜 (價值$460),而這兩份禮品總值超過$900,而訂雜誌都係$310,我自己係續訂戶所以職員再送多一set YMCK 海洋膠原醣原再生修護潤手霜連指甲挫 (價值$400),雖然今年訂雜誌比起上年貴左,不過送的禮物又多左。抵!

今年再訂左一本雜誌Jessicacode要訂兩年,但送的禮品好吸引,就連送的福袋內的禮品我都好鐘意。今次揀左Osiao Rejuvenating Enriched Cream 價值$1,260。估唔到今年咁遲入去都可以換到一份咁貴的禮物,不過呢本雜誌係無任何訂閱折扣優惠,兩年+電子版$390,like facebook 獲得$30 coupon ,減左之後$360。

臨走時都想買返少少書返屋企睇,岩岩入書展見到Nick 的書,因為得7折同埋唔杙咁早就拎住d 書,唸住走時先買,們走時又搵唔返個書攤,本來唸住買緣,唯王知走時又見到另一個書攤有得買,仲要有齊四本註作加上仲要係六折深深感受到主的預備,而今次用左一本書的價錢$150帶走了兩本書。hope that experience more and more from him!

  

沒有留言:

張貼留言