2014年7月12日 星期六

蛇紋平底鞋

自從學識左淘寶之後真係好大鑊!!

日日都走去淘寶shopping,因為足不出戶、無時間限制都可以買到自己的心頭好,真係超級幾方便。

早幾日淘左小小飾物返嚟,經過我一輪的計算,仲唸住好抵啦,誰不知買家用順豐速運,貨品送上門要多收$18,我對此事耿耿於懷,於係咁我決定少D淘,多D上街買我的至愛!

呢對鞋本來已經起淘寶搵到韓國代購,但係唔平、又要等兩個星期先至訂到,再加上要比埋高昂的運費,所以唸左好耐都無買到。

今日出街終於都比我搵到啦只係$110,仲要有得試,即買即有,其實識得搵香港都以買到平野,都唔須要起淘寶買啦!

其實我並唔係一個好奢華的人,最緊要買得開心、著得開心……$110平到我自己都唔信,呢個款絕對比得上平時起利時買的款式,如果起利時買最少都要$350,我足足慳左$240,呢對街平平地粗著一季都抵啦!另外,今日仲買左一條民族長裙$149,呢款長裙我想買好耐,但次次都搵唔到一款我自己鐘意的,今日見到幾鐘意唸住又唔係好貴,即刻比錢買左啦,等我仲以為自己買到平野,點知最後我見到另外一間賣$109,又買貴左添.....

沒有留言:

張貼留言