2014年7月18日 星期五

下一站......

話咁快又過左一個月,越來越無心工作,總係覺得做人好兒戲,今日可以好有活力有說有笑的時候,可能轉眼間返了天家,既然人無法掌管自己的命運,倒不如及時行樂......

下一站~~~雖然無好正式咁為自己安排下一個旅程,但總會突如其來有人搵我去旅行,今之係我今年第四個trip,係咪去得密左少少呢,但其咁唸啦,我年頭兩個trip 係用上年的budget,用今年budget 只係去左兩次旅行,仲要兩次都係去東南亞,都唔係用左好多錢!

今次的旅程搞到有少少不愉快,因為其中位朋友又想一齊去但自己又無假,初時個出發日期已經確定,本來係唸住去越南,但後來佢自己唔想去又起度搞搞震,話越南危險,既然都決定左下去唯有再改過個目的地,人或者係自私總係想就自己,明明講好左八月出發,但自己又走去搵九月出發的旅行團,而所揀的時間係大家都唔得,令到我覺得好煩!

之後又話公司未必批到佢放假,而我從另外一個朋友口中得知原來佢係覺得去馬來西亞會浪費左佢個假期,所以唔想去但又唔講清楚。其實唔想去講清楚就可以我根本都唔會介意,反正我都習慣左一個人去旅行,依加搞到好似我迫佢同我地一齊去旅行咁……唉。

最後我決定非起佢,依加三個人出發,雖然單丁左一個出廿嚟,但係我地都三個都係心急人,所以心急鬥心急終都成行了。

生活其實好簡單,開心就可以了!!!

沒有留言:

張貼留言