2014年7月6日 星期日

Kiss Me~Heroine Make 立體細筆持久眼線液

眼線係我每日必畫的一個部份,所以我有的眼線筆 / 液真係多到不得,我唸每個人畫眼線都唔希望佢會溶,而我亦都唔例外!

 之前上網見好多人都話Kiss Me 呢款眼線液超好用,於是我又唔執輸買嚟使下,價錢好大眾化$72。

這款眼款液是特強防水配方,抗淚水、汗水及油脂連搓眼睛亦無懼溶妝。可惜的是希望越人失望起大,我自己唔係油眼人,但係炎夏的天氣竟然有少少溶,我真係接受唔到,當大家講到呢支眼線有幾好,而佢並沒有起我眼上出現......

最後我發現要起眼蓋多掃少少碎粉,先至起用Kiss Me 眼線液就唔會溶,眼線液好實色,而眼線個掃又係滑,好容易可以將眼線拉長,用嚟勾畫尖幼的眼線最佳!

 到目前為止我依然鐘情台灣品牌~Solone的眼線筆,全日無溶、價錢平民化香港買都係$40左右,Solone 係我近來的大愛~~~

沒有留言:

張貼留言