2011年12月6日 星期二

X'mas gift from supplier

百忙之中的一點樂趣~就係我這個唔起眼的小職員,竟然今年會收到由vendor 送給我們的小禮物,雖然唔係一d 好貴的禮物,但係特別之處係就禮物印有我個名,當我收到份禮物之後我再search 返這個supplier 係同我地有甚麼生意往來時,我發現其實我從來都無同這個supplier 聯絡過。所以真係唔明點解會佢地會識得我,仲要客氣到印埋我個名上去個盒到添!

很精緻的曲奇餅,仲有三個貌似無印的小鐵盒,可以用來放一些零碎的雜物。


打開個盒仲印有一些祝福的字句
就是這個供應商送給我的小禮物

沒有留言:

張貼留言