2011年12月25日 星期日

Dead Sea Premier~Collagen, beta carotene and seaweed mask

塊面乾到好似裂開咁,仲要乾到好痛,如果唔敷mask 就咁搽d 面霜上去塊面就會拿到好痛,真係估唔到我塊面會乾到咁,如果我每日唔敷一次mask 第二日就一定會浮粉,所以保濕mask 對我嚟講真係好重要,一日一mask 就係我每日的指定動作。

今次用左Dead Sea Premier的Collagen, beta carotene and seaweed mask,Dead Sea Premier的產品真係好好用,雖然起香港買就真係貴左d,但係我呢類精明的消費者當然係會外國訂啦,起碼價錢都平一截。

講返個mask的質地,比較杰身,但都易推勻,敷15-25分鐘,視乎皮膚狀態,我這類超缺水的皮膚當然係會敷25分鐘,這個mask 含有高濃度的膠原蛋白、jojoba oil,liposome complex, vit A & E,海藻,Beta-Carotene等保濕成份,齋睇以上的成份都已經知道個mask 係專為保濕而切。

平時一落完妝,塊面就會好乾好鞋好崩緊 (因為太乾啦),今日敷住個mask 一路起度睇報紙,突然覺得個嘴有d 好奇怪的味道,再用紙巾印下,有層油?? 原來係個mask 的油滑到去個咀到,於是我就再用面上的mask 再按摩一陣,發現個手掌成手都係油,就咁睇個mask 真係唔覺佢係有油,敷完之後再摸摸塊面,嘩!之前的 "鞋"、崩緊一洗而走,面部即時得到滋潤之餘,皮膚仲白了好多,除此之外面部的皮膚仲緊緻了。

Collagen, beta carotene and seaweed mask 的效果與 miracle noir mask 的效果真係好唔同,敷完之後個感覺亦都有很大的分別,兩個mask 都好好用,真係好難最捨

這瓶面膜專櫃售價$880.

 

沒有留言:

張貼留言