2011年12月31日 星期六

effusais ~ lip essence (color)

之前見雜誌經常介紹effusais ~ lip essence 話佢好好用,於是我就用左我張DBS的credit card 的cash dollors 去換,所以這枝lip essence 係免費。價錢係'$125/10g 唔算十分貴,仲要有SPF18 PA++,好岩朝早上街時用,因為平時都忽略了唇部的防曬護理。

加上近來天氣非常之乾燥,我個咀唇乾到D 死皮浮現晒出嚟,搞到我潤唇膏不離手,試來試去都未搵到一隻係比較適合我自己於冬天時使用,這個lip esence 有少少顏色,滋潤及保濕度都好好,又唔會太笠,平平地都幾抵用!

淡淡的粉紅色,塗於嘴上亦唔會太誇

沒有留言:

張貼留言