2011年12月30日 星期五

Bioderma Atoderm PP cream

自從對腳生左濕疹之後,我就發現我經常都周身痕,日日都起度不停抓,無法因為太痕,唔抓無辦法令到我的痕得到舒緩,現在每日都要早晚搽一次body cream,仲要視乎body cream 的滋潤度是否足夠,如果唔夠潤,我到下午又會周身痕係咁抓,我不斷起度試緊邊隻body cream 好用,早幾日晤打唔撞咁買左Bioderma Atoderm PP cream

,其實都唔知好唔好用,又無做過research,只係個sales 係咁講話這個cream 好好用,非常之適合濕疹皮膚,佢仲要話一到冬天就成日賣斷貨,這幾瓶係最後,一聽到賣斷貨呢幾隻字我對眼又發光,用了幾日,可以講一講個感覺,初初用都係早晚各搽一次,頭個一兩日都係係有少少痕,但係用上一星期已經開始無周身痕的感覺。而濕疹位置的脫皮及發紅情況亦已經開始改善。

其實都係怪自己沖涼用的水太熱,所以令到濕疹斷唔到尾,但係d 水太凍我真係沖唔到涼,於熱水與周身痕之間真係好難取捨...


沒有留言:

張貼留言