2015年8月9日 星期日

Hea 遊東莞

又係美食之旅,今次參加永安旅遊兩日一夜美食團~團號HVV02X,朋友揀左這條酒店路線,行程只係得一個景點,純粹唸住離開香港休息下真係唔錯。

食完午飯就返酒店休息,今日入住的酒店位於虎門~東莞豐泰酒店。酒店遠離巿區,周邊有少量的店舖,沒有夜市之類。

酒店房間好大且舒適,而我們的房間是面向酒店園景/泳池。酒店內有足沐,KTV,泳池,健身室。以上總總都唔岩我,瞓覺就最好,我一返到酒店就大昏迷,瞓足一日好滿足。

朋友對今次的行程有少少微言,其中一位朋友對這個沒行程的活動,感到無聊,呢d真係好個人。
食物方面質素都好好,由其係第一餐到的燒雞又香又滑!

酒店的自助晚餐亦有海鮮供應,長腳蟹無蟹味,凍蟹及凍蝦就好好味,唯一不足之處係酒店較少補充食物,好多款食物拎完第一轉就無晒。

全個行程唯一一個景點係荷蘭花卉小鎮,荷蘭花卉小鎮主要售賣植物、鮮花、種子、肥料、花盤等……對我咁鐘意花卉的我,行呢個地方顯得份外開心,雖然我無買到任何植物,但我都係開心,因為可以見到好多植物。

兩日一夜的行程到此完滿結束,約下午4時返到羅湖解散。

團費$498、導遊費$120
蜜蜂採蜜中
粉紅色的雞蛋花
酒店外觀
酒店泳池
酒店望出的泳池景
晚餐~海鮮自助餐
終於都試到朋友介紹的蒙牛芒果口味雪泥

沒有留言:

張貼留言