2015年8月21日 星期五

開心買鞋,平平淡淡都要買鞋

廣告話開心買鞋、唔開心又係買鞋,今日平平淡又係買鞋  ∪・ω・∪

我真係Dr. Kong忠實粉絲!上兩星期前買左對黑色平底鞋係我著過的鞋最舒服的一雙。

今日又心思思我睇我上次睇中個款杏加橙平底鞋,一試又愛上。呢款唔及我上次買的3E、4E款咁舒服,但真係不敵靚!

做緊優惠買第二對半價,點會唔買多對囉而獲得最大的優惠呢?\(^o^)/

涼鞋好耐都無著過,因為姆指外翻自己覺得著涼鞋唔好睇,所以好多年都無買過涼鞋!

但今次買呢款涼鞋係我夏初時已經想買的款式,只是多次考慮姆指外翻的問題而放棄……為了個半價優惠今日又試對涼鞋上腳,上腳都唔係咁差,對鞋個款包得個姆指外翻位好好,既然咁好就帶埋佢返屋企了!

值得一讚係Dr. Kong 鞋款已經走向時尚,貼近潮流,鞋更越來越舒適。

杏色平底鞋$499 (特價款)

窩釘厚底涼鞋$399 (特價款,半價後$199)

沒有留言:

張貼留言