2015年8月5日 星期三

舒適平底鞋

廣告話著鞋要舒適要揀Dr. Kong,我自已著左Dr. Kong不經不覺得已經有8個年頭,近這幾年睇到Dr. Kong鞋款的轉變,仲記得Dr. Kong鞋款初初由老土款走向trendy,初時Dr. Kong的鞋售價比較平大約$300左右,但鞋的質量就一d 都唔好,著得半年左右就已經爛。
 
今時今日Dr. Kong的鞋已經越嚟越貴,圖右下角個款已經賣到接近$900。不過貴還貴,近這一兩年出的鞋款質量已經好了好多!
 
每次試鞋店員都會講,小姐你姆指外翻好嚴重,但又可以點呢?由細到大都係咁,我自己都睇慣、習慣了……

因為有姆指外翻的關係,所以我今次買左3E & 4E系列的鞋,3E & 4E著上腳更舒服!
 
價錢係貴左少少,但都物有所值,雖然個款就平凡左少少,又唔係咁多靚,只要唔刮腳又著得舒服就好了。

現在做緊推廣,買第二對可以半價,最後買了兩對回家。

原來年紀大了,有些事情是不經不覺間變了,就好似買鞋,以前我唔會買呢類顏色的鞋,我自己偏向彩色,感覺上活潑少少,但現在……

4E鞋款真係超舒服,又柔軟,行足一日又唔攰,完全唔刮腳,這款鞋比起我一向著開的鞋更舒服,更好著……

黑色平底鞋$869 (新貨無折)
藍色平底鞋$599 (特價款,第二對半價後$299)
這兩雙鞋子係我試過而沒有買,左上角係我買左同款另一隻色,因為實物隻色有d奇怪。

沒有留言:

張貼留言