2015年8月23日 星期日

深圳美食停不了

今日係起深圳全天活動,真係行到好攰!

講左去深圳食辣好耐,今日終於都出發。約了11點於羅湖東亞銀行等,今次係我前所未有的早到10:45就去到,人算不如天算,竟然有朋友11:00am仲起荃灣-_-#。

她已經飛的,但一等再等最終都等到11:45am。成個行程時間被拖延……

上次申請了國內的自助過關,今日就試用了,感覺好兒戲,唔見得過關會特別快!我而感覺自助過關仲慢過人工過關。

去到深圳第一件事就係去食午飯。按原定計劃去巴蜀風食川菜。

地址:深圳福田區振興路7路桑達小區405棟
交通: 乘地鐵往科學館站B 出口 (由B出口行過去都幾遠約須12分鐘)

因為我地4個都係路痴,沿路須要不斷問人點去!深圳實在係太大,出了B出口一直往前方行,直到見到有個路牌寫住往振興路的方向右轉,再直行,當見到派出所,再右轉,餐廳就在街尾,唔難搵,但係距離B出口確實有點遠。

一直都以為可以於巴蜀風食到好辣的川菜,最後都係一點兒都唔辣……

個泡茶都幾特別有菊花、杞子、紅棗及甘草。
酸辣粉好香麻味,雖然唔辣但都好味。

四個人點了5款食物都只係RMB200,平均每人都係RMB50,好抵~~
食完午餐時約兩點,比起原完時間遲左一個鐘,因為約左屋企人起東門等,所以有少少心急,今次不得不賺自己犀利,我竟然認得條路自己一個人行去科學館站搭地鐵去老街。

我們相約老街D 出口等,一上到去係萬象城,商場內是國際知名品牌,如果見唔到簡體字,真係好難擦覺我再正身處國內。

起國內都有B Duck,而我又唔知點解見到個鴨仔背囊就愛不釋手,個背囊係防水,去旅行用就岩晒,個刻都唔知點解唸都無唸就付款,背囊折左RMB338,計返做港幣又好似有少少貴,買左就算啦,買個刻係好開心家嘛!
呢個背囊係我見到即刻買左,係咪好靚呢!
國內好流行團購,即買即用,又唔須要列印coupon,真係好方便,一個抹茶甜筒都只係RMB1,雪糕好凍,味道又無滑,唔太甜 ,真係好好味!
 
RMB1一個甜筒,比起麥當奴的軟雪糕仲要好味,仲要平。
 
是日晚餐餐廳: 79號漁船
地址:深圳寶安南路1054號,湖北寶豐大廈首層 (交通銀行旁,萬象城Gucci對面)
交通:大劇院站F出口,出口正面係書城,右手邊係交通銀行。出口轉右直行,去到一個路口轉左,直行到尾就會見到萬象城,穿過商場,可以去information問Gucci起邊,餐廳就起Gucci對面。

http://m.dianping.com/shop/22072305

晚餐5個人食每人只係RMB142,亦都係我第一 次起深圳食的最貴一餐
餐廳內有好多新鮮的海鮮,只要挑選好自已想食的海鮮,再話比職員知點解就可以了! 
食完晚飯,又係去食甜品的時間,去返上次去過個貓山王甜品~四季榴槤,今次食榴槤雪糕RMB10一小杯,好香榴槤味,好正
店位於老街站G出口,出口轉右,直行,就會見到間店再橫過一條馬路,好近!

沒有留言:

張貼留言